21 września, 2010

Pokazuję swoje pudełko, które uczestniczy w konkursie scrappassion :).
Od dziś startuje pięciodniowa ankieta i głosowanie na prace :). Jeśli chcecie możecie głosować TU. Głosy kierowane w moją stronę mile widziane (nr 15 :P) :)
Konkurs polegał na oscrapowaniu dowolnej rzeczy, co najmniej 3/4 powierzchni i tak by była nadal zdalna do użytku. Ja już nie potrafiłam patrzeć na swoje tekturowe pudełko z adresem wysyłki w którym dostałam kiedyś biżuterię. Tak więc to wyzwanie dodatkowo zmotywowało mnie do zrobienia z nim porządku :-)

Cieszę się bardzo bo wena i masa pomysłów, i przede wszystkim chęci mnie ostatnio nie opuszcza! :)

10 komentarzy:

  1. Jest fantastyczne:)

    Skoro wena Pani nie opuszcza, to liczę szybkie dodanie posta z jakimiś scrapuszkami:)

    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjemne :)
    Ja tylko piszę z powiadomieniem, że u vernon zakupy będę robiła jakoś teraz... na dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy sklep w banerkach na forum ;)
    A tak poza tym to masz teraz pod nosem www.scrap.com.pl :)
    A u vernon składam w czwartek zamówienie (ze znajomą) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne pudełko..kwiatuszki urocze..

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pudełeczko, romantyczne takie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. to jest prezent od mamy :) I to ona zamawiała :) Wiedziała co mi się spodobało :) Taki supreis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałam od Ciebie przesyłkę... Dziękuję! :* :*
    Jest super! :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz. ;)